FAQ / Veelgestelde vragen

Voor 23:00 besteld – Volgende dag verzonden! Gratis verzending vanaf €50,-


Klachten?
We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@jouwwebwinkel.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr

Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie

Ik heb mijn bestelling niet op de afgesproken datum ontvangen. Wat nu?
Uw bestelling wordt binnen 3 werkdagen geleverd, tenzij anders vermeld bij het product (bijvoorbeeld een Pre-Order of nabesteling).
Wij sturen bij elke bestelling een Track & Trace mee zo weet u precies waar uw bestelling zich bevindt.

Ik wil mijn bestelling annuleren, hoe doe ik dat?

Dit kan alleen als uw bestelling nog niet verzonden is, hiervan ontvangt u een Email bevestiging.
Neemt u dan zo snel mogelijk contact per email of telefonisch hier. Indien uw bestelling reeds verzonden is bekijk dan ons retour beleid hier

We hebben een bestelling geplaatst maar geen bevestigingsmail ontvangen?
Het is mogelijk dat de mail in spam terecht gekomen is, en anders is het mail adres niet correct.
Bij live gmail en hotmail accounts kan het zijn dat de mail in het reclame mapje of spam mapje is gekomen.
Dit kan komen omdat uw mail account nog nooit een mail naar info@pokemonkaarten.nl gestuurd heeft.
Wij adviseren u dan ook altijd een mail te sturen vanuit uw mailbox naar info@pokemonkaarten.nl, zodat wij uw bestel bevestigings-mail opnieuw kunnen sturen, zonder dat deze in de reclame of spam folder komt.

Hoe lang duurt het voordat mijn betaling is verwerkt?
Dit is afhankelijk van uw bank, betaald u met IDeal dan is dit binnen enkele minuten.

Wat is een pre-order?
Een pre-order komt vaak met een aantrekkelijke korting en u bent er van verzekerd dat u het artikel zeker krijgt, wanneer het leverbaar is.
Wanneer u geen pre-order plaatst maar wacht tot de release datum kan het voorkomen dat het artikel enkele maanden niet leverbaar is.
De datum van uitleveren is een indicatie en kan uitlopen, echter komt dit zelden voor.
Als een Pre-order langer dan 2 weken op zich laat wachten zullen wij in goed overleg met u bekijken wat de mogelijkheden zijn. Uiteraard wordt u geïnformeerd over e.v.t vertragingen.

Wat is een nabestelling?
Wanneer onder het artikel wordt aangeven dat het een nabestelling betreft, is de levertijd indien anders vermeld 4 – 6 werkdagen.
Wanneer u een artikel nabesteld wordt het artikel voor u gereserveerd en eerst naar u uitgeleverd voordat het artikel in de voorraad komt.

Hoe werkt achteraf betalen?
Wanneer je kiest voor de betaaloptie ‘achteraf betalen’, zal Billink jouw gegevens realtime controleren op kredietwaardigheid. Indien je niet in aanmerking komt om achteraf te betalen heb je direct de mogelijkheid om alsnog af te rekenen via een andere betaalmethode. In het geval je wel bent toegelaten zal je bestelling worden geaccepteerd en uitgeleverd. Je ontvangt namens de webwinkel het product en namens Billink een factuur per e-mail. Je dient deze factuur binnen 14 dagen te betalen.

Mijn bestelling is geannuleerd, wanneer kan ik mijn geld terug verwachten
Wanneer de bestelling nog niet verzonden is is dit, doorgaans binnen 3 werkdagen m.u.v feestdagen.
Bij teruggezonden bestellingen bekijk ons retour beleid hier

Verzenden jullie ook gratis?
Ja, vanaf 50,- worden de orders gratis verzonden voor Belgische klanten vanaf 80,-

Ik heb de verzending ontvangen maar wil deze toch niet?
Bekijk ons retour beleid hier

Pokemon Coins?
klanten bij pokemonkaarten.nl bepalen zelf hun korting.
Dit werkt door middel van ‘Pokemon coins’  die worden verdient bij het afronden van een bestelling.
Na de bestelling heeft u de mogelijkheid de Coins in te wisselen bij een toekomstige bestelling.
Door het inwisselen (verzilveren van de Coins) krijgt u korting in euro’s tot 6,50- per bestelling.

Voorbeeld:
U plaatst een bestelling van 60,- hiervoor ontvangt u ’30’ Pokémon Coins in uw account.
Bij een vervolg bestelling kunt u deze 30 coins inwisselen om korting te krijgen.

Hoeveel Coins ontvang ik?
U ontvangt bij een besteding van 10,- ‘5’ Pokémon coins.
Onderaan elk product worden tevens de waarde in  Pokémon Coins weergegeven.

Waar kan ik mijn Coins vinden?
In het dashboard van uw account
Ga naar Login/Account en log in met uw gebruikersnaam en wachtwoord.

 

Hoe verzilver ik coins?
Indien u Coins op uw account heeft, wordt bij het afrekenen/winkelmandje gevraagd of u het maximale aantal aan gespaarde coins wilt verzilveren.
Het kortingsbedrag wordt hierbij weergegeven.

Wilt u niet het maximale aantal van bijvoorbeeld 163 Coins inwisselen dan kunt u zelf het gewenste aantal invullen.

Wilt u verder sparen en de Coins een andere keer inwisselen, dan hoeft u verder niets te doen bij het afrekenen.

Hoelang blijven de coins geldig?
6 maanden na ontvangst van de Coins komen de Coins te vervallen.
Voorbeeld: U bestelt een product op 1 januari 2017, hiervoor ontvangt u Coins.
U heeft dan tot 1 juni 2017 de tijd om de Coins te verzilveren.

Kan ik de coins inwisselen voor geld?
De coins werken als tegoed bonnen en zijn niet inwisselbaar tegen geld.