Garantie & Klachten

Pokémon kaarten koop je eenvoudig online bij pokemonkaarten.nl

Contact info

pokemonkaarten.nl
Hubertusstraat 29
5801RV Venray
KVK nr: 67498558
BTW nr: NL199942869B02
Info@pokemonkaarten.nl
KNAB NL58 KNAB 0255 6699 09
T +31619723784

Garantie

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurd waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor vervanging. U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren, mits de verzegeling niet verbroken is (doos open gescheurd of booster pakjes uitgepakt) . Bij verbreking van de verzegeling is uw bestelling definitief en kan deze niet meer geretourneerd worden.  Het uitgangspunt hierbij is dat de consument het product slechts mag hanteren en inspecteren zoals hij dat in een winkel zou mogen doen.

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@pokemonkaarten.nl. Bent u niet tevreden over het product dat u bij ons besteld heeft of heeft u een klacht over een product van ons?
Neemt u dan contact met ons op en leg ons uit wat voor klacht u heeft. Wij zullen zo spoedig mogelijk contact met u opnemen met een voorstel om tot een passende oplossing te komen.

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.